Історія компанії

Taras Chabanivskiy

Тарас Чабанівський – директор та засновник компанії CHGroup. Тарас має більше, ніж 20-річний досвід роботи в міжнародній ІТ-компанії в сфері систем офісного друку та програмного забезпечення для управління документообігом компанії-замовників. Працюючи в ключових сегментах рішень для офісного друку та індустріальної вертикалі, Тарас має значний досвід розвитку бізнесу з ключовими корпоративними замовникам, побудови та підтримки взаємовідносини із головними національними системними-інтеграторами, побудови та підтримки партнерського каналу та, що не менш важливо, розуміє підходи й процеси функціонування міжнародних компаній. Команда, що складає основу компанії CHGroup, за роки роботи під керівництвом Тараса Чабанівського здобула низку цінних нагород та відзнак, серед яких «За найбільший внесок у розвиток ринку пристроїв друку», «Кращий вендор апаратного забезпечення» та інші.

  • В чому секрет успішного бізнесу?

    Взаємодовіра, повага та знання – ключові фактори успішного бізнесу і парадигма компанії CHGroup. Завжди будуть винаходити нові продукти і послуги, які, можливо, і потрібно вдосконалювати і розвивати, але неможливо досягти успіху, якщо не маєш основної складової – команди, яка розділяє ці принципи. В той же час, команда є основною конкурентною перевагою сучасного бізнесу.

  • Як вам спала на думку ідея заснування компанії CHGroup?

    Будь-яку ситуацію можна сприймати як стрес і проблему, або як можливість успішного кейсу. Для мене зміни – це завжди нові можливості. В період, приблизно з кінця 2013 міжнародні компанії досить масово почали закривати свої представництва в Україні, але в той же час не хотіли йти з ринку назавжди, змінюючи форми своєї присутності. З іншого боку – іноземні компанії, які потенційно розглядають український ринок, як регіон для розвитку, не завжди наважуються інвестувати в країну з нестабільною економічною та політичною ситуацією. Це стало поштовхом до розвитку ідеї щодо створення компанії CHGroup. А якщо є спосіб допомогти компаніям з обох категорій розвиватися на українському ринку, мінімізувати ризики присутності на нестабільному ринку і в той же час мінімізувати та максимально захистити їхні інвестиції? Присутність міжнародних компаній без значних інвестицій, підтримка локальних компаній, і у той же час замовників/користувачів, які не будуть відчувати себе «покинутими» – основна ідея CHGroup.

  • Чому компанії мають звернутися саме до CHGroup , в чому ваші ключові переваги?

    По-перше, у нас нема конкурентів на цьому ринку – це абсолютно новий вид продукту. Ми надаємо повний комплекс послуг: від аналізу ринку, визначення конкурентних переваг на локальному ринку, донесення інформації до дилерів та замовників до організації сервісної підтримки проданої продукції на цій території та подальший супровід бренда. Ми не залишаємо компанії розбиратися самостійно з «нюансами» ринку, а будуємо успішний бізнес від імені компанії партнера.

    По-друге, цінний міжнародний досвід та професійна команда можуть зробити досі неможливе. Команда CHGroup знає потреби замовників, розуміє систему роботи дистрибуції та потреби дилерської мережі, розуміє потреби, підходи та типові процеси для міжнародних компаній. По-третє, міжнародний досвід допомагає інтегрувати найкращі практики, визначити основні переваги кожного партнера та правильно локалізувати міжнародні програми на українському ринку.

  • Яким міжнародним компаніям ви надаєте перевагу в партнерстві та чому?

    Пріоритетними у виборі клієнтів є міжнародні компанії, які створюють програмно-апаратні IT-продукти. Найголовніший критерій вибору наших партнерів – це їхня репутація. Ми маємо внутрішнє правило: не співпрацюємо з брендами, які мають скандальну та сумнівну репутацію, оскільки це суперечить нашим корпоративним правилам.

    Також важливо зазначити, що наші клієнти не є прямими конкурентами між собою, я вважаю, що не етично просувати два конкурентних бренда одній команді задля особистої вигоди.

  • З якою проблемою доводиться зіштовхуватися найчастіше при виведенні або поверненні міжнародного бізнесу на український ринок?

    Звичайно, найпопулярніша думка, що інвестувати в інновації в період кризи – несвоєчасно. Ми ж впевнені, що будь яка криза – ідеальний час для інновацій та розвитку, оскільки необхідно вдаватися до нестандартних рішень. Якщо поглянути на світові кризи, можна відзначити, що саме в такі часи з’являлися великі компанії-гіганти, які спромоглися подолати еволюційний шлях в рекордно короткі терміни за рахунок нестандартних підходів. А це саме те, що пропонує CHGroup – гнучкий підхід до веденню бізнесу.

    Колись світ не міг собі уявити як можна продавати, не маючи мережі магазинів. Зараз таке питання вже ні в кого не виникає. Потрібно вміти виокремлювати перспективні напрями і ніколи не стояти на місті в очікуванні «кращих часів».

  • Які перспективи українського ринку для міжнародного бізнесу?

    Якщо говорити про перспективи розвитку міжнародного бізнесу в Україні, то він буде визначатися, головним чином, загальним рівнем економічного розвитку країни, реальними результатами здійснюваних реформ, істотним оновленням структури суспільного виробництва та розвитком експортного потенціалу. Які існують перспективи? На мою думку, в сфері IT-продукту є багато монополістів, з якими нашим

    іноземним партнерам буде цікаво конкурувати та «відкусити у них шмат пирога». Адже рух ринкової економіки відбувається лише за умови здорової конкуренції. Також є певні ніші, які до сих пір вільні та незаповнені, із-за чого локальному українському бізнесу складніше реалізувати свою діяльність та доводиться замовляти продукт із-за кордону. А це, як відомо, завжди довго, незручно та збільшує вартість.

    Існує попит на велику кількість IT-продуктів, а як відомо, за законом маркетингу, необхідно задовольняти його пропозицією. Це й є мета нашої компанії – познайомити іноземні компанії з потенційним ринком збуту їх продукції та забезпечити вихід і присутність на ринку з мінімальними інвестиціями та ризиком.

  • Досить часто міжнародні бренди йдуть шляхом входження на локальний ринок через власні представництва. Які існують ризики такого підходу?

    Іноді іноземним компаніям здається, що наявність власного представництва в країні – це найефективніший шлях до успіху. Взагалі-то я погоджуюсь з цим, але за такої умови існує ризик уповільнення процесу – необхідно час для дослідження ринку, його правил та особливостей, законів країни, помилки у вибору підрядників, створення відповідної команди та підбір персоналу загалом. Це також значні інвестиції як фінансові, так і людські. Ми ж знаємо всі «підводні» нюанси та допомагаємо швидше адаптуватися до локального ринку та почати отримувати вже перші фінансові результати без значних та довгострокових інвестицій, розуміючи ставлення міжнародних компаній до значних інвестицій у розвиток.

  • Тарасе, яка, на вашу думку, схема найефективнішого входження на український ринок для міжнародних брендів?

    На мій погляд, компромісне рішення виходу, або присутності на ринку в сьогоднішніх умовах – це почати «тестувати» ринок або залишатись на ньому, використовуючи ті ресурси, які на сьогодні має компанія CHGroup. Це зекономить час, мінімізує ризики та інвестиції. Особисто моя ціль – якомога більше успішних іноземних компаній в Україні. Можливо, почавши співпрацю с CHGroup, в подальшому, будуть прийматись рішення про збільшення інвестицій в економіку України, що звичайно буде позитивно впливати і на економіку країни в цілому.

НАША КОМАНДА

ЗВЯЖІТЬСЯ З НАМИ

Будемо раді Вам допомогти!





*поля, обов’язкові до заповнення