Компанія OKI Europe понад 60 років поставляє на світовий ринок передові рішення для друку на базі інноваційних технологій, які задовольняють усі потреби бізнесу. Серед новаторських розробок компанії – світлодіодні (LED) технології друку і екологічні пристрої для високоточного друку. Також OKI пропонує спектр послуг з оптимізації друку та документообігу.

services

Завдяки колаборації програмних і апаратних технологій OKI, бізнес може ефективно контролювати свої витрати на друк та обробку документів.

На сьогодні в компанії OKI Europe працює близько 1 100 співробітників у 21 офісі і виробничих підприємствах 60 країн світу.

ОСНОВНА БІЗНЕС-МЕТА КЛІЄНТА

Основна бізнес-мета клієнта – присутність і розвиток бізнесу ОКІ в новому форматі, а саме – без прямої присутності представництва компанії на ринку України, Грузії та Молдови.

ПЕРЕД КОМАНДОЮ CHGROUP СТОЯЛИ ЗАДАЧІ:

  1. розвиток та підтримка партнерського каналу;
  2. просування продуктів ОКІ на ринках України, Молдови і Грузії;
  3. підтримка та збільшення обсягу продажів продукції через партнерський канал під управлінням команди професіоналів CHGroup;
  4. локалізація та впровадження маркетингових програм компанії ОКІ на зазначених ринках.

CHGROUP & OKI EUROPE LIMITED ПІДКОРЕННЯ УКРАЇНСЬКОГО РИНКУ

1step

Oki Europe Limited виробник продукції для професійного офісного бізнес-друку

1step

Розвиток бізнесу Oki без прямої присутності на ринку

1step
  • Просування продуктів Oki
  • Збільшення обсягу продажів продукції
  • Впровадження маркетингових програм
1step
  • Дослідження ринку
  • Опрацювання проектів
  • Перебудова сервісної мережі
  • Реклама
  • Розвиток Е-commerce
  • Проведення акцій для дилерів
  • Складання PR стратегії

ChGroup – впевнене майбутнє бізнесу клієнта

Після структурних змін в ОКІ компанія CHGroup прагнула, насамперед, донести до вже існуючого партнерського каналу інформацію про присутність бренду ОКІ на ринках України, Грузії та Молдови у новому форматі, а також реструктурувати роботу компанії з дистриб’юторами і дилерами у трьох країнах.

Безумовно робота компанії CHGroup спрямована й на те, аби зберегти доступність продукції, включаючи останні новинки. Також до головних задач перед компанією відносилися:

  • розбудова нової структури гарантійного та післягарантійного сервісу без прямого представництва компанії ОКІ на території України;
  • забезпечення консультаційної підтримки дилерів й кінцевого споживача та проведення й супровід тестувань;
  • розвиток локальних маркетингових програм, трансляції та оптимізації міжнародних програм до реалій локального ринку (включаючи партнерську програму Shinrai, проведення тренінгів, організацію закордонних семінарів для партнерів ОКІ в Україні, забезпечення консалтингу, підтримку та розвиток онлайн-ресурсів для партнерів: “Академія Oki”, OKIPartnernet і т.д.);
  • підтримка бренду ОКІ в медіа просторі;
  • вплив на досягнення поставлених цілей щодо об’єму поставок продукції на ринок із оптимізованими витратами компанії на маркетингові заходи.

Для ефективного виконання поставлених цілей компанія CHGroup розробила комплексну стратегію розвитку OKI у вказаному регіоні. Зокрема:

  1. дослідження ринку для подальшого просування бренду ОКІ;
  2. проведення серії заходів для донесення інформації про зміну форми присутності компанії ОКІ. Сюди ж входить щорічний семінар Shinrai із залученням представників ОКІ в ролі спікерів з метою донесення «інформації з перших вуст»;
  3. проведення кропіткої роботи над складанням і організацією роботи з дистриб’юторами та дилерами (контракти, сертифікати, листи авторизації);
  4. опрацювання нових та існуючих проектів, супровід, адаптація;
  5. повна перебудова сервісної мережі, подальше навчання технічного персоналу/інженерів сервісних центрів, зміна схеми гарантійного та післягарантійного обслуговування без погіршення якості;
  6. рекомендації щодо адаптації глобальних маркетингових ресурсів і матеріалів під локальні зміни та подальше просування за допомогою рекламних кампаній, інформаційних розсилок тощо;
  7. розвиток напрямку E-commerce: проведення акцій для дилерів, для популяризації продуктів і збільшення попиту;
  8. складання PR стратегії компанії відповідно до змін присутності на ринку.