Основний продукт CHGroup – маркетинговий консалтинг з виходу та/або поверненню компаній на IT-ринок України без їх прямої присутності. Вихід на ринок або повернення бізнесу після структурних змін – досить непростий процес, що може потребувати значних інвестицій. CHGroup спеціалізується на послугах із всебічної підтримки міжнародних компаній з технологічними продуктами, які не готові бути присутніми безпосередньо на ринку через локальний офіс або представництво.

ПОСЛУГИ

Робота із продукцією

Підтримка та розвиток онлайн-ресурсів

Технічна підтримка, розвиток і консалтинг

Технічна підтримка партнерів та замовників

Робота із розвитку формування та підтримки партнерської мережі

Ми надаємо контрактні маркетингові послуги, що включають, але не обмежуються наступними задачами:

  • робота із розвитку, формування та підтримки партнерської мережі;
  • локалізація та імплементацією маркетингової стратегії розвитку бренда;
  • локалізація інформації про продукт, інформування партнерської мережі та замовників;
  • надання необхідної допомоги в організації сертифікації продукції у разі необхідності;
  • надання допомоги в організації технічних консультацій партнерам та замовникам;
  • надання допомоги в організації сервісної мережі та її розвитку. Організація та проведення технічних тренінгів;
  • підтримка, локалізація та розвиток різноманітних онлайн-ресурсів (онлайн-ресурси для навчання та зберігання необхідних маркетингових матеріалів із загальним доступом до партнерського каналу тощо).

НАШІ ПОСЛУГИ ДЛЯ ВАШОГО БІЗНЕСУ ЦЕ:

  • мінімізація інвестиційних ризиків;
  • прозорість комунікації та регулярні звіти;
  • заощадження вашого часу на пошук команди/офісу/ збору інформації та вивчення цільового ринку;

Ми створили стислу бізнес-карту, де перераховано основні і найскладніші пункти розвитку бізнесу в регіоні, та питання після розмірковування над якими, вам необхідно звернутися до нас:

  • Чи маєте Ви існуючу модель поставок та канал дистрибуції?
  • Чи існує модель ціноутворення, з якою Ви будете стартувати на локальному ринку?
  • Які ваші основні конкуренти на локальному ринку, форма їх присутності та роботи на ринку, позиціонування продукту та ін.?
  • Чи сформована проектна група вашого входження на локальний ринок?
  • Чи маєте ви енергійного представника локального бізнесу?
  • Ви готові локалізувати продукти, а можливо і створювати нові пропозиції для локального ринку?
  • Ви дослідили обсяг локального ринку для вашої продукції?
  • Ви досконало знаєте систему законодавства та документообігу в країні, на ринок якої ви плануєте виходити?
  • Чи маєте ви сформовану модель та спеціалістів з технічної підтримки та консультацій та організований технічний сервіс?

ДАВАЙТЕ РОЗПОЧНЕМО ДІАЛОГ ДЛЯ ДОСЯГНЕННЯ УСПІХУ ВАШОЇ КОМПАНІЇ НА ЛОКАЛЬНОМУ РИНКУ!

ЗВЯЖІТЬСЯ З НАМИ

Будемо раді Вам допомогти!





*поля, обов’язкові до заповнення