Компанія OKI Europe понад 60 років поставляє на світовий ринок передові рішення для друку на базі інноваційних технологій, які задовольняють усі потреби бізнесу. Серед новаторських розробок компанії – світлодіодні (LED) технології друку і екологічні пристрої для високоточного друку. Також OKI пропонує спектр послуг з оптимізації друку та документообігу.
Завдяки колаборації програмних і апаратних технологій OKI, бізнес може ефективно контролювати свої витрати на друк та обробку документів.
На сьогодні в компанії OKI Europe працює близько 1 100 співробітників у 21 офісі і виробничих підприємствах 60 країн світу.
ОСНОВНА БІЗНЕС-МЕТА КЛІЄНТА
Основна бізнес-мета клієнта – присутність і розвиток бізнесу ОКІ в новому форматі, а саме – без прямої присутності представництва компанії на ринку України, Грузії та Молдови.
ПЕРЕД КОМАНДОЮ CHGROUP СТОЯЛИ ЗАДАЧІ:
- розвиток та підтримка партнерського каналу;
- просування продуктів ОКІ на ринках України, Молдови і Грузії;
- підтримка та збільшення обсягу продажів продукції через партнерський канал під управлінням команди професіоналів CHGroup;
- локалізація та впровадження маркетингових програм компанії ОКІ на зазначених ринках.
CHGROUP & OKI EUROPE LIMITED ПІДКОРЕННЯ УКРАЇНСЬКОГО РИНКУ
Oki Europe Limited виробник продукції для професійного офісного бізнес-друку
Розвиток бізнесу Oki без прямої присутності на ринку
- Просування продуктів Oki
- Збільшення обсягу продажів продукції
- Впровадження маркетингових програм
- Дослідження ринку
- Опрацювання проектів
- Перебудова сервісної мережі
- Реклама
- Розвиток Е-commerce
- Проведення акцій для дилерів
- Складання PR стратегії
ChGroup – впевнене майбутнє бізнесу клієнта
Після структурних змін в ОКІ компанія CHGroup прагнула, насамперед, донести до вже існуючого партнерського каналу інформацію про присутність бренду ОКІ на ринках України, Грузії та Молдови у новому форматі, а також реструктурувати роботу компанії з дистриб’юторами і дилерами у трьох країнах.
Безумовно робота компанії CHGroup спрямована й на те, аби зберегти доступність продукції, включаючи останні новинки. Також до головних задач перед компанією відносилися:
- розбудова нової структури гарантійного та післягарантійного сервісу без прямого представництва компанії ОКІ на території України;
- забезпечення консультаційної підтримки дилерів й кінцевого споживача та проведення й супровід тестувань;
- розвиток локальних маркетингових програм, трансляції та оптимізації міжнародних програм до реалій локального ринку (включаючи партнерську програму Shinrai, проведення тренінгів, організацію закордонних семінарів для партнерів ОКІ в Україні, забезпечення консалтингу, підтримку та розвиток онлайн-ресурсів для партнерів: “Академія Oki”, OKIPartnernet і т.д.);
- підтримка бренду ОКІ в медіа просторі;
- вплив на досягнення поставлених цілей щодо об’єму поставок продукції на ринок із оптимізованими витратами компанії на маркетингові заходи.
Для ефективного виконання поставлених цілей компанія CHGroup розробила комплексну стратегію розвитку OKI у вказаному регіоні. Зокрема:
- дослідження ринку для подальшого просування бренду ОКІ;
- проведення серії заходів для донесення інформації про зміну форми присутності компанії ОКІ. Сюди ж входить щорічний семінар Shinrai із залученням представників ОКІ в ролі спікерів з метою донесення «інформації з перших вуст»;
- проведення кропіткої роботи над складанням і організацією роботи з дистриб’юторами та дилерами (контракти, сертифікати, листи авторизації);
- опрацювання нових та існуючих проектів, супровід, адаптація;
- повна перебудова сервісної мережі, подальше навчання технічного персоналу/інженерів сервісних центрів, зміна схеми гарантійного та післягарантійного обслуговування без погіршення якості;
- рекомендації щодо адаптації глобальних маркетингових ресурсів і матеріалів під локальні зміни та подальше просування за допомогою рекламних кампаній, інформаційних розсилок тощо;
- розвиток напрямку E-commerce: проведення акцій для дилерів, для популяризації продуктів і збільшення попиту;
- складання PR стратегії компанії відповідно до змін присутності на ринку.